neděle 10. března 2013

Uvítání

Přeji krásné poledne :),

doufám, že si užíváte víkend a chystáte si něco chutného k obědu. 

Ráda bych Vám řekla něco o sobě a proč vlastně tento blog vznikl :). Má přezdívka je Anifares(ka) :D.Jsem 18 letá studentka, která letos maturuje a je natolik šílená, že se rozhodla,  že právě v období, kdy by měla pilně studovat k maturitě, tak si založí web o knihách. Pravda, že k maturitě už knížky načtené mám a věřím, že se nějak budu stíhat učit :D. Jsem snílek, který hrozně rád čte. Od malička jsem vždycky dostávala hromady knížek a jen četla a četla a četla. Ta vášeň mi pro to zůstala, bohužel času již nemám tolik. Začalo to dosahovat takové hranice, že jsem si řekla stop a ten čas na knížky si prostě udělám. K tomu by mi měl pomáhat tento blog, kam budu zvěřejnovat své dojmy, názory, novinky o knížkách, které jsem přečetla nebo které plánuji číst. Chtěla bych se pak za čas otočit do minulosti a podívat se, co vše jsem přečetla :) a třeba si to přečíst znovu a porovnat, zda mé dojmy jsou stále stejné. Jinak mezi mé koníčky patří tanec, učení se novým jazykům, sport (ráda si zaboxuju :D) ... V této doběch bych k tomu měla připsat i učení,protože mi přijde, že tím zaplňuji veškerý svůj čas. Snad se mi to vrátí :).


Jaké knížky mám ráda?Všechny :D ... Opravdu si ráda počtu kteroukoli knížku. Asi před týdnem, kdy jsem se rozhodla, že si na knížky čas udělám, jsem navštívila naši velmi rozsáhlou knihovnu a aktivovala si tam kartičku.  Rovnou jsem si samozřejmě zapůjčila pár titulů, aby bylo co číst. Vypůjčila jsem si Stephena Kinga, Andrzeje Sapkowskiho, Jo Nesbøa, Jenny Nimmovou a Poznanskou ... Takže můžete vidět, že od každého něco :). Ať už dětská,či fantasy nebo detektivka... se vším ke mně :D.Které knížky jsou ovšem mými srdcovkami, tak např.

Obálka titulu Zaklínač VII: Paní jezera 
Ano, Geralt, Ciri, Yennefer...Tuto sérii zbožňuju. Asi měsíc zpátky jsem dočetla Paní Jezera. Naprosto nadšená jsem z ní byla a hned jsem měla chuť si přečíst celého Zaklínače znovu.


Obálka titulu WarCraft - Duše démona 
Richard A. Knaak...Další můj oblíbený spisovatel. Ehm... díky mým hojným zkušenostem s počítačovou hrou WoW,jsem si tyto knihy zamilovala. Je to úžasný pocit, když jste v té hře, procházíte krajinou a víte, co se v ní kdysi v historii událo. Nebojte, nejsem závislá, teď se k pc hrám dostanu tak jednou za dva týdny :D. Ale jednu dobu jsem trochu byla. Od Knaaka bych si ráda přečetla i knížky k Diablu :)
.Obálka titulu DragonLance: Hrdinové 1 - Legenda o Humovi
Dragonlance jsem jednu dobu četla pořád. Je to skvělá série knížek, které mohu jen a jen doporučit. Fantasy každým coulem.
 Obálka titulu Hunger Games
Rok zpátky jsem tímto byla přímo posedlá. Pak jsem šla na film...a posedlost klesla na "normálnější stav"....Mnoho dalších knih, ale to by tento příspěvek neměl konec :). Jak můžete vidět, tak blízká je mi především fantasy literatura. Ovšem ráda bych tam přidala knížky i jiného žánru  :).

0 komentářů:

Okomentovat